Aktiebolagets verksamhet ska vara att bedriva transport- och maskinentreprenadverksamhet samt service och reparationer av motorfordon samt idka därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 939 | 1 848 | 2 464 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 325 | -54 | 588 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 324 | -88 | 533 |
Årets resultat (tkr) | 279 | -88 | 418 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 368 | 4 414 | 4 364 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 939 | 1 848 | 2 464 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 325 | -54 | 588 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 324 | -88 | 533 |
Årets resultat (tkr) | 279 | -88 | 418 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 2 780 | 3 196 | 3 364 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 587 | 1 218 | 1 000 |
Tillgångar (tkr) | 4 368 | 4 414 | 4 364 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 2 283 | 2 003 | 2 091 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 922 | 2 282 | 2 195 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 163 | 128 | 78 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 368 | 4 414 | 4 364 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 939 | 1 848 | 2 464 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 16.8% | -2.9% | 23.9% |
Soliditet | 52.3% | 45.4% | 47.9% |
Kassalikviditet | 973.6% | 951.6% | 1282.0% |
Aktiebolagets verksamhet ska vara att bedriva transport- och maskinentreprenadverksamhet samt service och reparationer av motorfordon samt idka därmed förenlig verksamhet.